maanantai 17. heinäkuuta 2017

Luotu kaipaa aina Luojansa luo


Gurut voivat kertoa minulle, miten pitää elää, mutta he
eivät anna pelastusta,  eivätkä he voi vapahtaa minua synneistäni.
Vain Jeesus on voinut sanoa olevansa tie, totuus ja elämä.
Sellainen absoluuttinen totuus on kirkkaus, jota minun sieluni kaipaa.

Matt.28:18
Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi:
"Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

*

Kämmenellä ohjelmassa; Salme Blomster puhuu Irti teeskentelystä.

Kasvottomuus, tyhjyys ei ole minua varten, minua joka olen
lihaa ja verta. Siksi se on ristinkuolema, Jeesus Kristus.



Totuus ei merkitse hylätyksi
tulemista vaan sitä että saan
Jumalan rakkautta, joka
alkaa hoitamaan,
puhdistamaan sisintäni 
aidosti siitä pahasta joka
ei ole lähimmäisenrakkautta.

Muistikuvia vääryyksistä,
sanoista, teoista nouseekin
pintaan aika lailla ja niiden
tarkkuus suorastaan hämmentää.
Se on katumusta, herätystä
hiljaisuudessa ja rukoillen
tunnustamista Jumalalle.




Jumalan kirkkaus saa aikaan vain parannusta.
Se on vetovoimaa, jota janoaa,
kaipaa niin ettei muusta tiedä.
Niin se on ollut ja tulee olemaan.

Luotu kaipaa aina Luojansa luo.

Mitä enemmän oppii tuntemaan Kristusta,
niin alkaa tajuta kuinka Pyhä on Jumala.
Se on sekä järkytys että siunaus,
joka herättää.




Matt.28:19

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat
minun opetuslapsikseni,
kastamalla heidät
Isän, ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos myönteisistä kommenteista! Siunausta, iloa ja aurinkoa päivääsi :)